14/12

fick lite klagomål av lilla Elin idag att hon tyckte jag va dålig som inte uppdaterar varje dag!
så ska FÖRSÖKA skriva lite varje dag ;)
dagen har rullat på bra, har inställd svenska ända fram till jullovet som är om en vecka i morgon, väldigt skönt.
har även börjat ta tag och planerat en massa för våran fest idag, hoppas att de kommer bli bra, men de är svårt när de är sån kortvarsel... men vi får göra de bästa av de, fest blir de iaf, vilket folk borde va glada för ! :)
så nu är de fest på lördag vilket jag är extremt taggad för, och har ingen aning hur många gånger jag har nämnt de? men min blogg! och sen fest den 22 och såg även på fb där någon frågade om de skulle va folk som va intresserade av fest i vega den 25? vet inte om de va något seriöst men skulle va extremt kul! och sen är de nyår ;) och har lite små planer där med, är bjuden på en hemma fest i uham och är väldigt sugen på att dra dit, så tror nog de blir så :)
resten av kvällen kommer spenderas av plugg av idrott och matte, lite OC och dh ! :)
ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0