2 cool 4 school

tillbaka i skolan igen efter en lugn och skön helg!
kan ju bara säga att lucian i år gick liiiiiiite bättre än förra året, mer detaljer behöver jag inte gå in på här !

iaf, slutade vid 4 så när jag kom hem hade mamma gjort våfflor och städat mitt rum, bra måndag elr vad? svar JAA!
har inte så mkt att säga idag faktiskt, ska snart duscha och sen ska jag börja kolla på några avsnitt av pensionärsjävlar, så grymt är de ! sen har jag sovmorgon till 10 i morgon och mamma och pappa kör mig till skolan i morgon så kan sova till 8 :) great.

hörs i morgon! :)


tycker bilden är ganska härlig!


Kommentarer
Postat av: Josefinesegerqvist

aww.. du är la goo lollo (a)

2010-12-06 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0