23:20

har precis tagit en paus av mitt och julias OC maraton, fast har bara kollat 8 elr 9 avsnitt men de blir nästan 9 timmar så va verkligen tvungen att göra något annat en stund.
kvällen igår va väldigt bra, åt väldigt god mat, kollade film, kollade och kollade vi somnade. somnade nog vid 12 och jag vaknade sen upp vid 3 och då låg vi i soffan så väckte dem andra så gick vi upp och la oss i sängen.
gick upp lite innan 10 idag tror jag, gjorde vofflor så åt de med grädde,sylt, marsmallows och chocklad, bra frukost! sen skulle jag egentligen till elin idag, men blev inte alls så.
men ganska skönt att bara vara hemma också!
och nu är de bara 1 vecka kvar till festen i blidsberg, är riktigt taggad!
puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0