28 december

så, äntligen skriver jag ett inlägg!
men kommer inte att berätta om min jul just nu iaf, orkar verkligen inte de!
igår stack jag till elin och tillbringade en väldigt trevlig kväll med några andra tjejer från klassen.
åt väldigt god mat och kollade på film och myste! och sen när sofia kom så körde vi julklappsleken, vann ett fint armband, ett spel och lite godis, inte fel! sen efter de stack vi ner och gjorde lite glögg, och till de åt vi pepparkakor. sen åkte dom hem och jag tillbringade min natt hos elin. satt uppe en stund och snackade en massa, vilket behövdes, så tack hjärtat!
så idag har jag bara tillbringat min dag med en film, bra dag :)
slänger upp lite bilder sen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0