dag 2, min första kärlek

jag vet inte om man kan säga att jag har varit kär 2 eller bara 1 gång, de är något som jag aldrig har kommit på, kanske låter konstigt att man inte vet om man har varit kär 2 gånger elr inte men de är så de ligger till!
jag har egentligen alltid varit stark och klarat mig själv men i 8an sänkte jag mig så hemskt så mådde riktigt dålig där ett tag vilket gjorde mig till en väldigt osäker tjej, vilket jag tror alla tjejer upplever någon gång i livet.
men i i vårterminen i 8an i mars så va de dags för prao och jag va som sagt ute lite sent i tid med att skaffa en plats, så min släktning är idrottslärare på en högstatideskola som ligger i timmele som ligger utanför ulricehamn. träffade en massa folk, men de jag inte visste då va att jag skulle komma därifrån kär.. haha.
skrattar lite när jag tänker på de, för det va där jag hittade min första kärlek! va där i en vecka och hade faktiskt väldigt skoj! folk addade mig på msn och sånt så började snacka med folk vilket jag tyckte va väldigt kul! men de va alltid en kille som jag kände mig mer intresserad av, vi började smsa och skriva lite på msn och sånt och sen någon vecka efter där bestämde vi oss för att träffas ! åkte hem till honom en lördag och allt gick väldigt fort och vi blev tsm. vårat förhållande va inte riktigt dans på rosor som man säger, de va bråk, tjaffs och tårar och jag mådde mer dåligt än bra under den tiden, så vi bestämmde oss för att gå vidare en dag i augusti..
jag stack till turkiet mindre än 1 månad efter vi hade gjort slut och de va nog de bästa jag kunde ha gjort, komma ifrån sverige och alla minnen och bara leva livet i turkiet ! kom hem och kände att allt va glömt och kunde börja om från noll igen.
sen i januari i år tog vi upp kontakten igen och började träffas och blev tsm igen, och den här gången mådde jag så extremt bra, va kär och allt kändes så rätt! vi kunde bara träffas på helgerna eftersom vi bodde en bit ifrån varandra. de gick bra i 2 månader tills de blev lite bråk och sånt vilket gjorde att vi kom längre och längre ifrån varandra, men vi försökte igen men i maj klarade jag inte av de längre och valde att ta en paus, vilket va extremt jobbigt för mig men valde att stå upp för mig och göra de som jag kände att jag mådde bäst av.
hoppas ni har orkat läsa igenom allt jag har skrivit ! :)

Kommentarer
Postat av: Elin Josefsson

Det gjorde jag! :D<3

2010-12-18 @ 10:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0