dag 5, vad är kärlek?

när jag hör ordet kärlek är de första jag tänker på kärleken till sin pojkvän! kärlek är för mig en underbar känsla vilket alla någon gång i livet borde uppleva, har man inte upplevt de har man inte levt livet fullt ut.
men sen finns en annan kärlek som till sina närmaste vänner, sina djur och kanske till och med en idol?
jag har aldrig haft ett djur eller en idol så en kärlek till de vet jag inte hur de känns.
men kärlek till mina närmaste vänner de är det bästa, skulle aldrig klara mig utan mina vänner för dom är verkligen bäst och gör mina dagar till dom bästa!
sen finns de även stunder då jag känner att kärlek inte borde finnas, kan hata den så mkt att jag aldrig skulle vilja bli kär igen..  vilket jag känner väldigt ofta, för har blivit sårad så mkt men ändå upplevt äkta kärlek.
så svårt att förklara vad kärlek är och betyder för mig, men så här mkt kan jag iaf berätta om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0