dag 6, min dag!

vaknade som vanligt av att klockan ringde 05:40 men snoozade 10 min.
sen gick jag upp och borstade tänderna och tvättade mig och tog på mig kläder. sminkade mig och sen stack jag till bussen vid 7.

har inte hänt så mkt idag, men hade engelska första lektionen och sen på op lektionen blev de film och sen fjäskade vi oss till inställda matte så hann att ta 2 bussen hem, underbaart!

satte på en bra film när jag kom hem och somnade, vaknade någon gång vid 7 av att mamma hade kommit hem, så stack upp och tvättade mitt löshår och sen slängde jag mig in i duschen.

sitter just nu här och ska strax dra ner till tven :)


hittade en vääldigt old bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0