dag 7, min bästavän

hann verkligen inte skriva dag 7 igår tyvärr, tiden bara rann iväg och sen va de fest! men berättar mer om de senare :)
min bästavän har alltid varit elina, kunnat berätta allt och skrattat åt samma saker. och i klassrummet och vi inte satt jämte varandra och de hände något som vi båda tyckte va roligt men inte kunde visa så kollade vi alltid på varandra och visste vad den andra tyckte.
träffas och snackar inte lika mkt längre.. men hon betyder fortfarande väldigt mkt för mig!
sen började jag gymnasiet där jag träffade riktigt härliga männiksor! så kan helt enkelt säga att jag har mer än 1 bästavän, för elin är den som jag nog umgås mest med i skolan och på fritiden just nu, och är väldigt glad att vi har kommit varandra så nära.
ÄLSKAR ER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0