dag 8, ett ögonblick

åh så svårt att skriva om ett ögonblick när man har varit med om så många, men de första som kom upp i huvudet när jag kom att tänka på ett ögonblick va faktiskt allra första dagen på gymnasiet. kommer in där i aulan helt själv och har ingen aning om vart jag ska sitta elr vart jag skulle ta vägen, för första gången på länge va jag rädd, haha men som tur va så såg jag olivia och satte mig jämte henne och några andra, och sen började upp ropet och man skulle räcka upp handen om man va där, inte lite pinsamt elr? för tillslut stack dom jag satt med eftersom vi inte går samma linje så där satt jag helt själv, och så blir våran klass uppropad, och jag trodde jag skulle dö, pinsamt! men första dagen gick bra, och detta är ett ögonblick jag faktiskt nästan skrattar åt för tycker de låter lite töntigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0