fredag kväll !

tänkte berätta lite kort om min kväll igår eftersom jag fick lite tid över innan jag sticker på förfest hos sofia!

slutade vid 11 igår och hängde med elin ner till stan och sen upp till skolan igen och hämta min väska och där mötte jag upp frida, hängde med henne till vårdcetralen och sen stack vi hem till min farbror och va där och fixade oss inför kvällen :) stack till lucas efter 7, och där va då oskar och emil och sen lite senare på kvällen kom även simon! hade en väldigt bra kväll där och stack hem lite efter 3.

så har sovit i stan i natt och idag vaknade jag upp vid 1 och fick lite små panik för vid 5 ska vi va hos sofia, men nu är jag klar och väntar på att fanny ska komma och hämta mig och sen ikbäll blir de fest !

hörs mer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0