lördag kväll !

tänkte berätta lite om kvällen igår som va riktigt bra !
kom hem till sofia vid 5, då dom höll på att laga mat så vi väntade och äta tills alla hade kommit, sen efter maten började vi dricka, körde öl - spelet och sånt, tror vi va nästan 15 pers hos sofia, grymt kul! :)
sen drog vi till blidsberg runt 9 och stack hem vid halv 2 så va hemma lite innan 2. hade tänkt att sova vid 3 typ men då ringde min bebbo lucas, så snackade med honom nästan 1 timme, nice där !
så åkte hem från sofia runt 12. och sen va de dags för kalas, där jag tillbringade hela min eftermiddag åt min kusin som fyller 10 den 22 december, tror jag (a) men nu blir de datan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0