onsdag

sitter framför brasan och försöker plugga lite, men de går inte bra. är absolut inte motiverad till något som heter prov elr plugg för tillfället, kommer in i endel perioder där jag känner att allt som har med skolan att göra kan dra åt helvete, tur att man har världens bästa klass !
hade bara 2 lektioner idag, på op lektionen bakade vi en massa som vi ska äta i morgon, mmmh inte fel!
sen hade vi estetiskverksamhet där jag gjorde mitt omprov och fick ett g (a) fick även reda på mitt data prov jag gjorde förra veckan, ett g där med, tror vi va 3 i klassen som fick ett g haha...
stack sen ner till stan med elin och fikade lite och tog sen 3 bussen hem, så har varit en toppen dag ! :)
en bild från vega i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0