söndag

har varit en dålig uppdatering dem senaste dagarna, men har inte riktigt hunnit, men ska förklara lite kortfattat min helg nu ! :)

Fredag: slutade ju 20 i 12 så fick skjus av sofias mamma hem så va hemma halv 1! riktigt skönt att va hemma så tidigt en fredag :) började packa färdigt min väska eftersom jag skulle tillbringa min helg nere i falkenberg i våran stuga. sen vid 3 åkte vi och hämtade josefine och julia i skolan i tranemo och sen hann vi med en sväng hos mormor och morfar i svenljunga. va nere runt 6 i stugan och sen fick vi lite gäster.

Lördag: gick upp vid 9 bara för jag skulle hinna duscha och fixa mig för några timmar inne i falkenbergs city! va i stort behov av byxor! så fick med mig 2 par hem, toppen ! sen tillbaka till stugan och lämnade av våra grejer och sen stack vi till dom so hade varit hos oss på fredagen och åt lite mat va där en stund och sen hem och packa och sånt sen tillbaka. åt väldigt god mat och sen blev de bad i badtunnan. somnade vid 11 (a)

Söndag: vaknade vid 10 upp och åt frukost och sen duschade och sminkade mig. drog hem vid 1 så har varit hemma en stund nu så ska snart sticka till Dalstorp och kolla när Ida är lucia, så ska bli kul.

där fick ni en sammanfattning av min helg, men inga bilder har jag just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0