23:29

har varit väldigt dålig uppdatering i helgen, men har helt enkelt inte hunnit faktiskt !
men igår sov jag till 1, blev väldigt chockad att mamma inte ens hade försökt väcka mig? men skönt att ova iaf, tillbringade sedan min dag vid datan tills klockan va 3, då jag började duscha och fixa mig inför någon timme nere i backen tsm med en väldigt fin vän <3
va där ungefär 1 timme sen blev de för kallt, så åkte hem och fixade mig lite till, sen åkte vi ner till en annan famil i hulared, så vi va 3 familjer där. men sen stack jag och elina hem till henne, där hennes syster hade lite förfest så vi va där och va med på den. va sen hemma och somnade vid 2.

och idag kom mamma och väckte mig vid 11 och sa att vi åker till borås, så de va upp och hoppa och fixa sig lite snabbt, så på med mössa så jag slapp fixa mitt hår! åkte till media markt vilket va därför vi åkte in till borås, , mamma skulle köpa lite tillbehör till sin kamera som hon fick av pappa när hon fyllde år, men fick iaf med mig ehn tröja från HM hem. OCH JAG HAR ÄVEN BESTÄLLT NYTT LÖSHÅR! så 1000 kr fattigare.. men de är det fan värt :D så ska få de i veckan iaf, så jävla glad, ett riktigt happyface !

men ska försöka nana nu, puuuuss!


brun och mörkt hår, gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0