fredag kväll - lördag förmiddag

kvällen igår va toppen! Ljög lite för er när jag sa att jag skulle åka långt bort, men skrev bara de för att Linn inte skulle fatta. Vi va några tjejer som hade överaskningsfest för några, så jag va alltså i Tranemo ;)
skulle egentligen åkt hem på kvällen, men de hela slutade med att jag sov hos Linn. kvällen tillbringades med ett gäng härliga människor, singstar, pizza, och en massssssa godis. Bra fredag kväll.

Vaknade halv 12 hos Linn, gick upp och åt frukost och sen lade oss i sängen igen. Åkte nog hem lite innan 2, så har duschat, ätit lite och packat, för ska snart åka till Tranemo igen, hem till Linn igen ;)
För ikväll blir de fest !
så Förfest med några brudar blir de, hoppas de blir en riktigt bra kväll !

Skriver kaaaanske sen, får se lite vad jag hinner, annars hörs vi i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0