helgen

fredag: stack ner till elina vid 7 och strax därefter kom julia och sabina, hade en riktigt mysig kväll med singstar, skräckisar och en massa snack ! somnade runt 5. hade en riktigt bra kväll :)



lördag: vaknade efter 10 och då ville jag att vi skulle baka scones och våfflor till frukost, och jag fick min vilja igenom! åkte hem vid 2, duschade, packade och fixa mig innan min farbror kom och hämtade mig vid 5. sen efter 6 kom elin och hämtade mig för vi skulle till timmele för lite klass party, hade en riktigt bra kväll där !

söndag: vaknade halv 1 och åkte sen hem från stan vid 2. började fixa i ordning på mitt rum eftersom jag precis har gjort om så finns fortfarande lite att göra. men nu DUSCHEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0