lördag eftermiddag

kom hem precis från sabina. Hade en riktigt bra kväll igår, kom vid 8 typ och började laga lite mat.
Tim kom lite senare också, va riktigt länge sen jag träffade den pojken så de va riktigt kul att träffas !
medans tim, elina och sabina bestämde sig för att gå runt sjön vid typ 3? så gick jag och julia och sov i soffan, vaknade sedan upp till kladdkaka som elina och sabina hade ställt sig och bakat vid 5 på morgonen. somnade sen efter halv 6 tror jag.

men ska sticka och duscha nu, för sen kommer de en massa släkt för min mamma fyller år idag, grattis!
sen ikväll blir de ljungsarp igen, och då blir de fest ! :)

hörs sen !


snart 1 år sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0