söndag kväll

sitter vid fb och msn, eftersom de finns inte så mkt att göra på en söndag. Måste iaf läsa sen i min svenskabok eftersom den ska va klar på tisdag, och har nog över 100 sidor kvar, suck..

iaf, kvällen igår va helt okej! träffade både nytt och gammalt folk så de va nice.
gick och la mig vid 4 så mkt sömn har jag inte precis fått denna helgen.. men har ju sovmorgon i morgon iaf !

kom hem från Sabina vid 12, började kolla film med mina syskon, men somnade en stund så missade slutet. men kom på att jag hade sett den innan så visste redan hur den slutade.
satte mig sen och kollade på första delen av pensionsjävlar, så jävla bra !

Men nu ska jag gå och duscha och äta lite, får se om de blir någon mer uppdatering sen :)




2 bilder från igår innan jag stack till ljungsarp, inte världens bästa och finaste bilder, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0