23:38

sådär, nu är jag hemma efter min sista APU dag, tråkigt men sant.. eller kom rättare sagt hem kvart i 9.
har haft det så sjukt bra, och trivts awesome, så nu är de hela skolveckor fram till lovet som gäller, och 4 prov ska göras, kanske till och med 5 för min del.. men i morgon är jag ledig, men ska dock in till skolan på utvecklingssamtal senare på eftermiddagen.
men nu ska jag gå och lägga mig i en ren bäddad säng, fick order av mamma att tvätta mina sänglakan osv, och sen idag när jag kom hem vid 9 trodde jag att hon hade bäddad i de i min säng igen, så nu när jag kom upp till mitt rum halv 12 så står sängen obäddad... så vuxen poäng till mig som då ställde sig och bäddade!
NU - greys.

Kommentarer
Postat av: elinaeek

eller så är det bara sånt vi vanligt folk gör ;)

2011-12-08 @ 20:29:19
URL: http://elinaeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0