dag 13 - den här veckan

visst är ju inte veckan slut, men skadar inte att skriva lite vad som har hänt denna veckan!
tror ni redan vet de mesta?
va ju ledig i måndags då åkte jag och mamma till borås, jag skulle till sjukhuset och sen blev de lite shopping!
i tisdags va jag på spa, det har dem på min apu plats, så var där och hjälpte till på förmiddagen, jätte kul verkligen! :) och kom hem halv 5!
sen igår (onsdag) va de bingo som gällde på min apu plats! vilket jag också va med på och hjälpte till med, jätte kul de också, tyvärr vann jag och vårdtagaren jag hjälpte inget! de va nog jag som gav ganska mkt otur, brukar va så, jag vinner aldrig ;)
sen idag (torsdag) inte hänt så jätte mkt, va på en föreställning idag på min apu plats, vilket va väldigt intressant och föreläsaren va jätte bra så va kul att lyssna på henne!
sen har jag bara tillbringat min dag sen halv 5 vid datan, som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0