kvällen igår!

kvällen igår va helt okej, hade förfest hemma hos mig med ett härligt gäng, och de va riktigt kul!
spelade med andra ord, ät och drack, sen hann vi inte så mkt mer innan det va dags att dra till dalstorp på lite fest i bygdegården, va dock inte alls lika mkt folk som jag hade trott, men va kul att träffa folk som jag inte har sett på evigheter eftersom jag nästan aldrig är i tranemo längre. kom hem vid halv 3, då va jag och elina lite små hungriga så vå värmde mat och satt och snackade och somnade sen i min säng vid halv 4!
så har varit ute och gått med mamma, elina, och catrin i över 1 timme i de fina vädret idag!
lägger upp mer bilder sen elr i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0