onsdag

ännu en dag avklarad, fick sluta 30 min tidigare så va hemma 4, jätte skönt!
så har inte gjort ett skit sen jag kom hem, kollat fb, läst bloggar och skickat sms, en jävla massa om på lördag!
är ju fest i blidsberg på lördag, så de är ett tjatande om skjuts hem. men de fixar sig nog!
måste bara säga att igår hade jag besöksrekord! woho! kul :)
idag blir det ännu en lugn kväll, ska fixa mat tills i morgon, duscha och sen kolla klart på filmen jag började kolla klart på igår men aldrig hann kolla klart, ungefär så här ser planerna ut för kvällen, ganska tråkig jaa jag vet!

Kommentarer
Postat av: olivia

nice jag hade oxå besöksrekord igår typ as roligt :D

festa gärnet på lördag då! ;)

2011-02-09 @ 23:03:15
URL: http://oliviaalf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0