16:55

sitter just nu i ulricehamn ska sova här inatt eftersom jag börjar kvart i 12 i morgon!
kvällen igår va hur bra som helst, hade en riktigt bra kväll igår. kändes dock lite konstigt att dricka och så på en söndag men de funkar de också ;) blev inte så sent igår eftersom vi träffades vid 4 så somnade efter 1, men ganska skönt att de inte blev så sent. bilder kommer att komma men inte idag, jag glömde min kamera hemma och fanny har alla bilder på sin kamera, så jag får förhoppningsvis bilderna i morgon så ska försöka lägga upp dem då :) elr kom på att jag nog kanske inte tar med mig datan till skolan i morgon... hm aah vi får se helt enkelt !
men nu ska jag kolla en film !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0