23:26

ligger just nu i min kusin säng, sover nämligen i ulricehamn inatt. har inte blivit många nätter hemma denna veckan än känner jag, haha men de är kul ibland sådär!
slutade halv 12 idag så jag och elin va dem ända som åt i skolan idag och sen va vi så duktiga att vi gick upp till simhallen och tränade på gymmet där i nästan 1:30 timme.
inte hänt så mycket mer idag, kollat på 2 johan falk filmer med min kusin så har varit en lugn och mysig kväll. Gick även sista skoldagen på 4 veckor idag, känner inte alls den där känslan "åh vad skönt" kommer sakna min klass så något enorm, de är nu man kommer märka hur alla betyder! men vi skulle nog försöka träffas en dag på lovet ! :)
men hade tänk att kolla solsidan nu, och sen nana och sova länge i morgon!
och ni som inte har sett mitt nya rum ser lite där i bakgrunden hur ljust det har blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0