27 januari

dagen har rullat på bra! började vid 7 idag så därför de inte har blivit någon uppdatering, fast slutade ju 4, men jag och pappa handlade lite mat, och sen stack vi till limmared och hämtade ut lite paket, så kom hem efter 5 och då började jag skriva min apu uppgift, gårdagens och dagens. men jag trivs riktigt bra på min apu, känns verkligen toppen att gå dit, trevlig personal och trevliga vårdtagare.
i morgon börjar jag också vid 7, så ska inte bli allt för sent för mig ikväll, vilket det dock blev igår.. somnade inte innan 1!
men nu blir de dusch och sen krypa ner i sängen med en bra film, hörs i morgon :)
gårdagens outfit! jeans - veromoda, svart linne- gina, skjorta- JC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0