året som har varit, juni


stack till borås och kollade bio med elina

fyllde 16, de firades med kalas och p kvällen drog jag till tranemo på fest

fick tillbak mina nässelutslag, de va mkt värre än vad bilden visar

festade lite mer i dalstorp

hade spex i skolan med alla 9or på tranängskolan

hade t-shirt dag med alla 9or

lämnade ett härligt gäng

cyklade dressin första gången i mitt liv, dock ej jag på bilden

gick ur 9an glad och nöjd, festade även den kvällen, den kvällen va grym!

blev väldigt mkt shopping, köpte en klänning jag älskade

firade midsommar med min familj på dagen

på eftermiddagen kom elina och hennes familj

på kvällen drog vi till skrea med dom här tjejerna pch festade, grym midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0