dag 11 - mina syskon

som dem flesta vet har jag 2 syskon, och dem är tvillingar!
Josefine och Julia, Josefine är några minuter äldre än Julia och dem fyller 15 i juli.
jag tycker inte att dem är lika alls, men eftersom dem inte har samma hårfärg längre brukar folk säga : är josefine hon den med de mörka håret? och så julia med de ljusa?
och de stämmer. julia är till vänster på bilden, jag i mitten och sen josefine.
och jag vet att dem kommer läsa de här så de svider lite att erkänna att jag tycker om att umgås med mina syskon, och vi bråkar inte alls lika mycket som vi gjorde förr, vilket våra föräldrar också ha märkt, elr iaf vad mamma säger!
dem är olika med ändå så lika, julia är den som skriker och ropar åt ingenting, hon kan få ett utbrott på morgonen när man säger hej julia. medans josefine är lite mer hård av sig, skriker inte åt allt, när hon säger till mig att jag är jobbig eller att nu räcker de brukar hon använda slagasmål! haha. aah vet inte vad jag ska säga mer om dem just nu, tycker om dem och skulle nog inte klara mig utan syskon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0