första dagen -CHECK

första dagen på min apu är avklarad!
började 10 och hade en annan handledare idag för min va ledig, men hon va jätte mysig! trivdes så bra, kändes nästan tråkigt att sluta vid halv 2, haha..
men back on track i morgon! och då börjar jag kvart över 3, men eftersom jag har problem med bussar så funkar inte de.. så börjar ungeför kvart i 4! så känner att detta kommer bli 3 bra veckor om de fortsätter så här!

dagens outfit! 
åh glömmer aldrig när detta va "min" stil, gick nästan alltid runt i pösbyxor, stora tröjor och en luvtröja, trivdes så bra i de! men varför jag slutade med de, vet jag faktiskt inte, känner att jag har trivts bra i detta idag + att jag inte har mitt löshår i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0