söndag kväll

så är det söndag igen, känns som de alltid är söndag. och jag gillar inte söndagar egentligen, men idag har de inte riktigt känts som de brukar göra. vaknade iaf vid 11 men låg kvar en stund och stack sen ner och åt lite frukost och sen upp till datan där jag nu har suttit hela dagen igen..
men fick besök av lite släktingar vid 4 så blev lite fika och så, kollade på lite hus, åh blir så sugen!
men har även kollat lite film och så.
i morgon är de min första apu dag och jag börjar 10, så får sova några timmar längre, jag klagar inte!
väldigt suddig bild (a)

Kommentarer
Postat av: Sofia

skryter inte gärna men jag är ledig imorgon och börjar klockan fyra på tisdag, mmmmh! ;) <3

2011-01-23 @ 20:54:52
URL: http://sofiaanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0