söndag kväll

tillbaka till skolan i morgon då, vet inte riktigt hur jag kommer orka de, är inte ens trött nu? men ska snart försöka lägga mig ner och somna! börjar iaf med sovmorgon till halv 10 i morgon så tar halv 9 bussen, inte fel där!
har inte hänt så mkt idag, mamma tvingade mig upp halv 11, så lika bra att gå upp, satte mig en stund vid tv:en och sen har jag tillbringat min dag framför datan helt enkelt. ska bli skönt att börja skolan i morgon faktiskt, har saknat min klass väldigt mkt faktiskt och så ska de bli skönt att få tillbaka lite rutiner igen. och går inte så mkt i skolan nu, går hela vecka 2, och sen vecka 3 är jag ledig 2 dagar som de ser ut just nu, och sen dom andra 3 dagarna har jag bara 1 lektion, soft! sen vecka  går vi på APU. men kanske hinner slänga in ett inlägg innan jag sticker till skolan i morgon, får se hur mkt tid jag har över ! :)
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0