ullared nästa !

sitter just nu i stugan nere i falkenberg, åkte ner vid 12 igår. så igår fick vi lite gäster på kvällen och dom hade med sig sin söta hund tilda som blev min kvälls underhållning, tror hon somnade i mitt knä flera gånger, sötare får man leta efter !

men iaf, ska åka hem idag och de är tur de, sitter och är lite smått sur för vi inte har fått med oss någon plattång ner? men tur att de bara va för en dag så de inte va för 1 vecka!
men ska in en liten snabbis till ullared, måste köpa hårfärg, spray och aah lite såna där små grejer ! :)

men tänkte berätta lite hur de va i blidsberg, men de va en bra kväll faktiskt ! dock sög musiken ganska hårt men de gick ändå. dansade en massa och sen sista timmen blev de telefonsnack.. kom hem lite efter 2 tror jag, eftersom jag sov hos sofia så sov även en annan av hennes kompisar där så vi låg och snackade till 4, sen somnade jag och sov till 11 då pappa kom och hämtade mig :)

näe nu måste jag fixa till mig lite mer, hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0