en fin måndag med fina vänner!

igår hade jag studiedag, då stack jag, elin och sofia till göteborg för lite shopping!
kom dit 1 timme innan det öppnade så satte oss på espresso house och fikade lite.
råkade nog nästan shoppa upp 1500 kr, illa men så mkt värt de!
kom sedan hem vid 8.
vi duschade, snackade och hade det allmänt mysigt, sen vid 10 började big brother så det blev mys med opstbågar till de, fin avslutning på en toppen dag!
och idag ska jag med min pojkvän hem, och stannar där tills på torsdag, så vad jag shoppade i göteborg kommer att komma upp i helgen!

Kommentarer
Postat av: sofia

glöm inte av att du blev skyldig mig en negerboll för att du inte skrev på bloggen igår vännen! :)

2011-03-15 @ 13:54:25
URL: http://sofiiaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0