helg

äntligen fredag!
hade inställd omv idag, så började efter 9, men de hade jag ingen nytta av!
och brukar ju egenligen sluta halv 12 på fredagar men det va någon mässa uppe i gräshallen så vi va tvugna att gå dit, men vi gick nog där över 1 timme, så tråkigt va de inte :)
men va så snäll och stannade kvar i skolan till 3 eftersom sofia ville de, så tog kvart över 3 bussen.
har inte gjort så mkt idag, kollade buried, as dålig fel. helt värdelös.. sen kollade jag big brother och har även precis kollat kvällen program.
i morgon hoppas jag att min pojk kommer till mig! får se hur de blir med de. men hoppas gör jag iaf.
hörs i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Camilla Inhammar

Fin Bild Louise! ;)

2011-03-11 @ 14:30:37
URL: http://camillainhammar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0