måndag - ny vecka

ny vecka igen, och denna veckan är det lite som händer eftersom det är studentveckan i ulricehamn, så idag var det studentkampen som gällde! ganska kul att kolla på faktiskt, haha.
sen är de prov, inlämningar, och så lite omprov på de med, kul? nej inte direkt. men de är väl så det är nu innan sommaren tyvärr! men efter denna veckan så kan jag slappna av, om de inte dyker upp något annat.
kom hem från skolan för ungefär 1 timme sedan, så har bara hunnit dricka lite kaffe och ätit en av mina goda choklad cupcakes och ska nu börja plugga lite matte innan pappa och jag ska ge oss ut och åka lite bil, och de är då jag som sitter bakom ratten! så snälla, stanna INNE!
men nu ska jag gå tillbaka till min mattebok eftersom i morgon är de nationellt i matte A som gäller!

en bild från i vintras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0