9 november

nu har jag varit jäkligt dålig på att uppdatera de sista.
men orsaken till detta är att jag tillbringade 1 vecka i egypten med min familj plus mina kusiner och min farbror, hade det jätte bra! fint väder hela veeeeckan, varmt i havet och aah, de va toppen helt enkelt.
- sen gick min älskade mormor bort av en korttidssjukdom, så har inte känt någon större lust till att blogga helt enkelt.
-
-
Men nu är min APU igång, ska vara ute 3 dagar i veckan i 5 veckor, ska bli riktigt roligt faktiskt!
igår var jag ute i hemtjänsten och idag var jag med sjuksköterskorna på ekero, har trivts riktigt bra på båda ställena faktiskt, och det ar varit riktigt roligt, och då tänker säkert vissa, hur kan de vara roligt? och jag tycker att det är riktigt roligt för att jag lär mig, och man även ser hur många äldre uppskattar vårat jobb!
men i morgon är det tillbaka till skolan igen :)
-
har även hunnit med att baka sofias citronpaj, den står just nu i ugnen och är alldeles strax klar, gott! :)
och idag har jag även 9 Månader med min lilla pojk idag :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0