söndag

hej tråkiga söndag, åh jag gillar verkligen inte söndagar..
denna söndagen har iaf gått till att vara hos mormor i några timmar, plugg, och lite annat :)
-
sitter just nu nyduschad i min one piece och dricker lite cola och ska alldeles strax börja plugga igen, vi har ju prov i social omsorg i morgon, och jaa det låter lika tråkigt som det är. social omsorg är nog en av dem tråkigaste ämnena vi har, men måste göras!
-
i morgon har jag sovmorgon, och ett stooooort hål, kanske blir fika med mina fina vänner då eller plugg, får ta ett snack med dem i morgon hur vi gör,hoppas alla får en bra söndag :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÄTA KINAAA! :D

2011-10-24 @ 09:50:41
URL: http://sofiiaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0