torsdag

inte skrivit här på några dagar, varför? jo för det händer en massa saker, väldigt tråkiga och jobbiga saker just nu, vill inte gå in på något eftersom det är alldeles för privat, men har mina vänner som jag kan prata med när jag känner att jag orkar, tack <3
-
är i fullt shå att packa, för i morgon ska jag hem till min underbara vän sofia, känns som jag jämt är där? haha mysigt! och sen på lördag ska vi gå mösa, är så jävla taggad! va dock inte taggad förra veckan efter allt som har hänt de senaste, men nu tycker jag att de ska bli grymt roligt! ska försöka skriva lite mer information i morgon om vad detta är och vad mer som händer, för nu ska jag packa klart och sen lägga mig i sängen och kolla dem sista avsnitten av gossip girl, säsong 4!
godnatt :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0