19 Januari

Idag stannade jag hemma från skolan för jag hade riktigt ont i magen, inte ett vanligt magont inte!
så gick upp vid 9 och kollade lite greys och åt apelsin, och sen blev jag fast. när klockan var 2 slutade jag kolla och gick ner och gjorde en kopp tee och åt lite frukt, så just nu sitter jag vid köksbordet och försöker få lite plugg gjort innan denna dagen är över! Har nämligen prov nästa vecka i samhällskunskap!
-
och påtal om samhällskunskap, så ska mitt individuellaval vara inlämnat i morgon.. och jag är fortfarande inte helt hundra på vad jag ska välja, tror dock de blir samhällskunskaps B och Matte B, hm.. får ta och tänka lite mer på detta tills ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0