20 mars

känns som tiden bara springer iväg!
-
Men igår var jag med emil, han hjälpte mig att plugga, vilket behövdes! då jag har nu suttit och gjort en sammanfattning på 12 A4 data skrivna sidor på medicinsk grundkurs som jag ska kunna tills på torsdag.. hard work! Men ska försöka få in så mycket som möjligt i huvudet.
-
Idag mötte jag upp sofia för lite lunch på bar prego, jätte gott var det! så är nog inte sista gången jag äter där!
-
Men nu ska jag återgå till mina böcker för att sedan vila 1 timme framför mitt favvo program, desperate housewives, och sedan blir det mer plugg, hoppas ni har en roligare kväll än vad jag har ! :)
gammal bild, men har inga nya!

Kommentarer
Postat av: Sofia

dina nya tapeter så den är inte jäääääääätte gammal ! ;) puss

2012-03-20 @ 22:12:14
URL: http://sofiiaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0